To ADSL-linier på et tlfnr?
Fra : Henning Fuglsang Sør~

Dato : 06-02-05 03:14

Hej

Er det mon muligt at have to adsl-linier på ét tlfnr? Det vil være relevant
i forbindelse med VPN på den ene adsl-linie og en almindelig fri forbindelse
på den anden.

Mvh

Henning

Fra : GiWeo

Dato : 06-02-05 06:31

Hesja

>Er det mon muligt at have to adsl-linier på ét tlfnr? Det vil være relevant
>i forbindelse med VPN på den ene adsl-linie og en almindelig fri forbindelse
>på den anden.

Ja, det virker i hvert falæd fint her

Såfrem der er kobber nok, kan du frit vælge udbyder - ellers må su ha
TDC der jo har forsyningspligt !

Jeg har 1 x ISDN og 2 x ADSL fra TDC indlagt her !!

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-02-05 09:31

GiWeo skrev:

> Såfrem der er kobber nok, kan du frit vælge udbyder - ellers må su ha
> TDC der jo har forsyningspligt !

De har ikke forsyningspligt til ADSL.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : KsNa

Dato : 06-02-05 14:00

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> TDC der jo har forsyningspligt !
>
> Jeg har 1 x ISDN og 2 x ADSL fra TDC indlagt her !!

Der kan IKKE være 2xADSL på samme linie.

Mvh
Kim

Fra : GiWeo

Dato : 06-02-05 16:16

Hesja

>Der kan IKKE være 2xADSL på samme linie.

Det virker nu fint her - men fortæl endelig ikke TDC det så !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Hauge

Dato : 06-02-05 16:29

Hej
GiWeo wrote:
> Det virker nu fint her - men fortæl endelig ikke TDC det så !

Du har garanteret ikke 2 ADSL-modems på een og samme tlf-linje.. For så
kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan det er sat sammen.
Jeg har også 2 ADSL'er i huset, men det krævede 2 linjer.
Hvis den ene er fra TDC, så kan den køre på det kobber som din alm.
tlf-linje kører på, og den anden fra fx. CC, kan køre på det rå kobber du
nok alligevel har ført ind til huset..

/Hauge

Fra : KsNa

Dato : 06-02-05 19:44

> Hesja

> Det virker nu fint her - men fortæl endelig ikke TDC det så !

Det _KAN_ ikke lade sig gøre.

Mvh
KIm

Fra : Sørensen

Dato : 06-02-05 07:14

"Henning Fuglsang Sørensen" <soe@vejle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> relevant
> i forbindelse med VPN på den ene adsl-linie og en almindelig fri

Nej hver ADSL kræver sit eget kobber, men muligvis ligger du i et område
hvor der er en udbyder der kan levere ADSL uden telefoni (typisk Cybercity
eller Tiscali) men der skal stadig kobber nok til adressen.
TDC kan dog også levere en løsning hvor port 1 på den medleverede routeren
bruges til VPN og resten af portene bruges til private Computere, jeg ved
ikke om det kan tillades i dit tilfælde.

vh.
Sørensen

Fra : SB

Dato : 04-03-05 22:04

Du skal bare have en 5880 router fra TDC, så kører du VPN på port 1 og
privat på 2-4

SB