Griffin Box
Fra : Jacob Hansen

Dato : 05-02-05 23:13

Hej jeg har overvejet at lave lidt unlock for at tjene nogen ekstra
penge, det er jo altid rart nok :)

jeg er blevet tilbudt en Griffin box gold, er det et godt valg til at
starte på, og hvad synes i den må koste brugt hvis det er? hvordan er
den i forhold til en Griffin platinium bedre eller dårligere, hvad
forskelle evt.? nogen andre bedre/billigere forslag?

Mvh. Jacob

Fra : Anders

Dato : 06-02-05 08:25

Det kan ikke betale sig mere. Der er ikke mange unlockere tilbage i DK. Da
folk efterhånden køber deres telefoner uden abb. eller selv låser dem op via
nettet.

Hvis du begynder på det, så husk lige at skattefar, skal have nogle af dem.

Og husk også at give 100% garanti på det du laver, dvs.
at hvis der går noget galt under unlockningen, skal du erstatte telefonen -
Det gør profferne...

/Anders

Fra : Allan Knudsen

Dato : 06-02-05 15:55

Anders wrote

> Det kan ikke betale sig mere. Der er ikke mange unlockere tilbage i
> DK. Da folk efterhånden køber deres telefoner uden abb. eller selv
> låser dem op via nettet.

Helt enig, der er ingen penge i det mere.

> Hvis du begynder på det, så husk lige at skattefar, skal have nogle af
> dem.

Fordi, det gør ALLE andre der tjener lidt sorte penge.

> Og husk også at give 100% garanti på det du laver, dvs.
> at hvis der går noget galt under unlockningen, skal du erstatte
> telefonen - Det gør profferne...

Det må han da selv bestemme, og der er jo ikke sikker at han vil være
proff unlocker, hvad end det så er

Allan Knudsen

Hvis du vil maile til mig, fjern ét punktum i mit navn.

Fra : Anders

Dato : 06-02-05 16:47

Hvis han ikke giver garanti, så er han ikke en ordentlig unlocker - amatør.

Så er det heller ikke særligt betryggende for os andre, at få sin telefon op
hos ham, hvis det går noget galt, det er
jo trods alt en genstand af værdi, vi snakker om.

Telefonen kan godt gå i stykker ved at blive låst op !.

/Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 06-02-05 22:35

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo trods alt en genstand af værdi, vi snakker om.
>
> Telefonen kan godt gå i stykker ved at blive låst op !.

Jeg vil forslå at du satser på andet end Nokia telefoner da de er gratis at
låse op mange steder på nettet! Sats hellere på SE og andre mærker!!
Men husk man kan ikke sige a uden at sige b.
Det går udemærket at drive en forretning med unlock og rep. Og self.. skal
man være momsreg hvis man omsætter for mere end 50.000,- kr om året! Og
Proff betyder at man lever af det. det har ikke noget med kunnen at gøre da
der ellers var mange unlockere her i news som ikke kunne kalde sig for
proff!! (ikke tænkt på nogen bestemt Lasse så tag det ikke ilde op)
Og self.. skal han give garanti på hans unlock..
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Allan Knudsen

Dato : 07-02-05 21:39

Anders wrote

> Hvis han ikke giver garanti, så er han ikke en ordentlig unlocker -
> amatør.

Jeg ved ikke lige om "amatør" er møntet på mig, i så fald vil jeg da
gerne vide i hvilken sammenhæng

Med hensyn til garanti sagen, er det stadigvæk noget han selv skal tage
stilling til og ikke noget der skal dikteres af nogle "proff" unlockere
herinde.

Det er så bare min mening.

Fra : Anders

Dato : 07-02-05 21:55

Hvis man vil låse telefoner op, så er det ikke særligt betryggende, at få
den låst hos vedkommende, hvor der ikke gives garanti.

Tænk hvis den nu skulle gå i stykker, det kan jo ske.

Jeg vil ikke gå til den person, og jeg vil advare andre, om heller ikke at
gøre det.

Ska' jeg endelig have låst en telefon op, så vil jeg vælge en der giver
garanti på det vedkommende laver.