RAM - PQI
Fra : Daff

Dato : 21-05-01 14:38

Hejsa

Er der nogen der har erfaringer med PQI 512 MB RAM
Er der nogen grund til det er så meget billigere end fx Apacer 512 MB ?
.....eller er det ok ?

Min nuværende blok er 128 MB Apacer PC133 7,5 ns. - kan jeg mærke nogen
forskel på systemet overhovedet hvis jeg sætter 8 ns i maskien istedet ?

Vil der blive problemer hvis Apacer og PQI skal køre sammen?

På forhånd tak og fortsat god dag

/Daff

Fra : Nic

Dato : 21-05-01 15:42

Kan kun sige at jeg har det omtalte 512mb PQI - ruller uden probs...

Nic

Fra : MMW A/S

Dato : 21-05-01 15:50

Vi sælger en del PQI RAM, og har ganske få fejl på dem i forhold til mængden
vi sælger.

Desuden bytter vi med det samme fejl evt. fejl - og det går jeg ud fra at
andre også gør. Man skal som kunde bare sørge for at købe modulerne i en
forretning der har en proff. RAM-tester, så er det nemmere at påvise evt.
fejl...

--

Venlig hilsen / Regards

Nick Keller
Marketingchef
Multimedia World A/S

Nic <newsNOSPAM@fogh.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qO9O6.415$4f3.19569@news010.worldonline.dk...

Fra : Peter Petersen

Dato : 21-05-01 17:18

> forretning der har en proff. RAM-tester, så er det nemmere at påvise evt.
> fejl...
<snip>
> Multimedia World A/S
Tja. hvis i er lige så proffessionelle, som sidst da jeg handlede med jer
(Den gang i hed multimediaklubben?), så skal i da ikke just så som en godt
eksembel...... Det er da nok den mest uproffessionelle behandling jeg
nogensinde har fået hos en edb-forhandler......

Fra : MMW A/S

Dato : 22-05-01 09:08

Nu har et firma jo lov til at udvikle sig - se bare på Telia f.eks....

Og det er sgu nogle år siden der var noget der hed MultimediaKlubben. Men et
eller andet må vi jo gøre rigtigt, siden vi har så mange kunder der vender
tilbage og er tilfredse.

Selvfølgelig oplever vi også uheldige situationer med kunder som føler sig
dårligt behandlet eller af andre grunde er utilfredse, men når man har så
mange kunder, vil der jo statistisk set også komme nogle uheldige oplevelser
ind imellem - det kan bare ikke undgåes - specielt ikke i denne her branche,
hvor en del private kunders afmagt overfor drillende teknik ofte udvikles
til en frustration og vrede mod sælger/tekniker hos leverandøren.

Så det er ind imellem nogle ret seje odds vi er oppe imod...

I øvrigt forsøgte jeg bare at hjælpe ved at fortælle at der er mange kunder
der har købt PQI hos os - og at der er meget få fejl på dem.
Hvis en IT-leverandør blander sig her i debatten, skal man jo ikke absolut
kaste sig frådende over ham med det samme... eller hva?

Venlig hilsen / Regards

Nick Keller
Marketingchef
Multimedia World A/S

--- KLIP ---

Peter Petersen <the.1@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ebeq2$765$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Jped

Dato : 21-05-01 15:54

"Daff" <real_dude@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskel på systemet overhovedet hvis jeg sætter 8 ns i maskien istedet ?
>
> Vil der blive problemer hvis Apacer og PQI skal køre sammen?

Jeg kører uden problemer med de 2 mærker sammen.

> På forhånd tak og fortsat god dag

I lige måde

Mvh Jan

Fra : Jens Petersen

Dato : 21-05-01 16:00

Daff wrote:

> Hejsa
>
> Er der nogen der har erfaringer med PQI 512 MB RAM
Virker fint.

> Er der nogen grund til det er så meget billigere end fx Apacer 512 MB
Der er ingen grund til at nogen er dyrere.

> [...]

> Min nuværende blok er 128 MB Apacer PC133 7,5 ns. - kan jeg mærke
> nogen forskel på systemet overhovedet hvis jeg sætter 8 ns i maskien
Nej.

> Vil der blive problemer hvis Apacer og PQI skal køre sammen?
Nej.

> På forhånd tak og fortsat god dag
I lige måde.

--
Jens

Fra : Jacob Rasmussen

Dato : 28-05-01 21:50

Daff wrote:
> Min nuværende blok er 128 MB Apacer PC133 7,5 ns. - kan jeg mærke nogen
> forskel på systemet overhovedet hvis jeg sætter 8 ns i maskien istedet ?

Jeg har lige modtaget en klods idag, og den er mærket PQ3S644S75,
hvilket så vidt jeg ved betyder, at det er 7,5 ns.

MVH Jacob