Visa Card statement?
Fra : hansvejbo@hotmail.co~

Dato : 05-02-05 21:43

Hej alle

Jeg har i forbindelse med en nystartet webshop bestilt varer i England, og
aftalen var at de kunne trække pengene på mit visa-kort. Og jeg har
accepteret at de gør det før afsendelse af varer her i starten. Jeg har
givet dem de oplysninger jeg troede de skulle have, men de skriver så retur
at de også skal have følgende: Jeg citerer fra mailen:

"Can you please e-mail me copy of your Visa card statement, clearly showing
your full name and address, along with your visa card number."

Hvad er et Visa Card statement? Har skrevet til banken og spurgt, men de er
der jo ikke før mandag, så hvis i lige vidste det, var det jo lidt nemmere
:)

--
MVH
Hans Pedersen

Fra : Nico de Jong

Dato : 06-02-05 07:28

> "Can you please e-mail me copy of your Visa card statement, clearly
showing
> your full name and address, along with your visa card number."
>
> Hvad er et Visa Card statement?

Jeg har kun set det brugt som "kontoudtog", dvs sidste opkrævning fra
VisaCard

Nico

Fra : Holst

Dato : 06-02-05 10:40

hansvejbo@hotmail.com wrote:

> [...]
> der jo ikke før mandag, så hvis i lige vidste det, var det jo lidt nemmere

Det er mig bekendt et kontoudtog.

Problemet er måske bare, at hvis det er et Visa/Dankort, så fremgår
kortnummeret ikke af dit kontoudtog.

Det, de vil, er at have dokumentation for, at kortet og dig hører
sammen. Indeholder dit kontoudtog ikke den nødvendige information, vil
din bank sikkert kunne udstede en form for erklæring.

Jeg har hørt om andre, der har skullet sende en kopi af deres Visa-kort,
men det er godt nok nogle år siden.

Fra : hansvejbo@hotmail.co~

Dato : 06-02-05 18:13

"Holst" <newsfeb05@shelter.dk> wrote in message

> Det er mig bekendt et kontoudtog.
>
> Problemet er måske bare, at hvis det er et Visa/Dankort, så fremgår
> kortnummeret ikke af dit kontoudtog.

Ja, det er netop et visa/dankort, men det er måske en dårlig ide at jeg ik
har et af hvert kommer jeg til at tænke på her bagefter? Nå, håber banken
kan hjælpe mig på en eller anden måde. Tak for svarene :)

MVH
Hans Pedersen