bank i Norge ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 05-02-05 15:29

Jeg har et par kunder i Norge, og jeg går og overvejer om der kunne være
skattemæssige fordele ved at lade kunderne indbetale til et norsk
pengeinstitut, hvorfra jeg kunne hæve pengene via et visakort. Er der nogen
der her erfaring med den slags og hvor kan jeg iøvrigt søge rådgivning ?Kh
Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 15:38

Glem det, der er ikke noget at komme efter.