ericsson skrat
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-02-05 14:03

Hey

jeg har haft en Erisscon T65. den sktrattede ret meget til det sidste.. dvs
ret højlydt, og mikrofonen koblede også ud... Nu er min forholdsvis nye
2måneders T630 oså begyndt svagt at komme med knase lyde som vistkun jeg kan
høre...

Hvad er det der sker for telefonerne?

Fra : Anders

Dato : 05-02-05 15:28

Måske dårlig dækning ! (skyldes af du bor i et ydreområde af signal fra
antennemast)..

Hvem har du som udbyder (ikke for at snage).

/Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-02-05 15:48

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> wrote in message
> Måske dårlig dækning ! (skyldes af du bor i et ydreområde af signal fra
> antennemast)..

Nej det har ikke været noget ala det. det har i hvertfald ikke haft nogen
sammenhæng. Men jeg har nu heller aldrig hært om skrat på gsm net. men
udfald. men sådan er det jo ikke.

> Hvem har du som udbyder (ikke for at snage).

Sonofon men det er der ingen sammenhæng med.. for jeg har også haft andre
udbydere. Jeg har dog haft problemer med min T630 at det kunne tage et minut
eller noget at få kontakt til en modpart´s mobil. og det har ikke været pga
dækning.. og at telefonen ikke vil modtage opkald, og opkaldet viderstilles
til telefonsvaren, hvis telefonen ikke har været brugt i langt tid.. fx
24timer. så har jeg oplevet at telefonen viser der er dækning men prøver man
at ringe op til telefonen kommer man ikke igennem.

Fra : Anders

Dato : 05-02-05 16:54

Du kan jo bo i et område hvor Sonofon ikke dækker 100% OK. Det er der trods
nogle steder de ikke gør.

Hvis det ikke skulle være dårlig dækning, så må det være de telefoner du har
haft, men det lyder bare mærkeligt...

/Anders

Fra : Christian

Dato : 05-02-05 22:20

Bjarke Hansen den 05-02-2005 15:48:

> [...]
> 24timer. så har jeg oplevet at telefonen viser der er dækning men prøver man
> at ringe op til telefonen kommer man ikke igennem.

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25799#

Har selv haft problemer med en T65 og en T610. Jeg var hos Telia men de
roamede med Sonofon. Især problemet med 'fuld dækning' - og så alligevel
ikke dækning medmindre man genstøvler telefonen.

vh

--
/Christian

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-02-05 19:24

"Christian" <Nothing@Here> wrote in message
> [...]
> roamede med Sonofon. Især problemet med 'fuld dækning' - og så alligevel
> ikke dækning medmindre man genstøvler telefonen.

Hmm mange tak for den information.. Det er noget af det jeg har oplevet
meget i den sidte måned.. Til sidt var det så galt at jeg ringede til
sonofon for at høre hvordan det kunne være at sms ikke kom frem og det ikke
er til at komme igennem på deres net.. jeg fik bare af vide jeg skulle prøve
med en anden telefon og så ringe ind igen hvis det forsatte.. Men det med at
opkald tager et 1 minut for at komme igennem og forsinkede sms´er ser ud til
at være løst.. Men synes ikke lige det med knasen.... Det lyder nu mere som
løs forbindelse i telefonen.