Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Fast linie
Fra : Henning Fuglsang Sør~

Dato : 05-02-05 01:34

Hej

Jeg hører til blandt de "heldige" som er nødt til at have en fast linie for
at få adsl.

Men nu fik jeg en ide:

Jeg har mit alm. faste telefonnr, som jeg nu bestiller adsl på. Det vil
fungere fint. Men så porterer jeg mit faste nr til et af voip-selskaberne.
Nummeret forsvinder/nedlægges derfor ikke, så min adsl-linie kører videre...
eller hvad...

Er det for optimistisk?

Mvh

Henning

Fra : Calle.

Dato : 05-02-05 11:45

Henning Fuglsang Sørensen wrote:
> [...]
> voip-selskaberne. Nummeret forsvinder/nedlægges derfor ikke, så min
> adsl-linie kører videre... eller hvad...

Den går ikke, TDC vil nedlægge din linie hvis ikke der er et fastnet nr på
den ;-(
--
Calle.

Fra : Jesper Dahlsgaard

Dato : 05-02-05 11:45

>Nummeret forsvinder/nedlægges derfor ikke, så min adsl-linie kører
>videre...
Jo, når du porterer et nummer vil det automatisk blive nedlagt det gamle
sted og oprettet det nye sted.

Men det kan godt ske til vil virke.. Sådan fik jeg Cybercity uden fastnet
telefon. Men Cybercity kan ikke love noget på forhånd..Så man skal tage
chancen.
Ved ikke om det er lavet om efter at Cybercity selv er begyndt at lege
teleselskab.

/Jesper

Fra : Per H.

Dato : 06-02-05 18:08

"Henning Fuglsang Sørensen" <soe@vejle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fungere fint. Men så porterer jeg mit faste nr til et af voip-selskaberne.
> Nummeret forsvinder/nedlægges derfor ikke, så min adsl-linie kører

Kan du ikke bar benytte en bærelinie ?