Nokia 6230 Orange
Fra : |CP|

Dato : 04-02-05 18:20

Nogen som har unlocked en af disse telefoner???
hvilken kode har I brugt.... 1,2,3,4,5,6,7 ??????
Jeg har forsøgt både med et 1 og 7, ingen af dem virkede.... håber at I kan
hjælpe

Fra : Anders

Dato : 04-02-05 19:24

Prøv dette site www.trycktill.com der skulle være en mulighed.

/Anders

Fra : |CP|

Dato : 05-02-05 18:57

Det er de samme koder.... skal der bruges en anden
end kode 1 eller 7???

Fra : Anders

Dato : 05-02-05 19:48

Du har 5 forsøg ialt, og du har allerede brugt 2, dvs. 3 tilbage.

Hvis 1og 7 ikke virker, så er der stadigvæk en rimelig chance....

Check at du har tastet IMEI nr. rigtigt !.

Fra : helloo.dk

Dato : 05-02-05 22:58

Det er ikke helt de samme koder.. Nr. 2 tak er anderledes..
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Nuszer

Dato : 20-03-05 00:35

du kan ikke unlocke orange og tdc og telia med imei unlock mere de har
skiftet software prøv http://www.dkunlock.dk og find en unlocker i dit
område

med venlig hilsen :
nuszer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-03-05 01:20

On Sun, 20 Mar 2005 00:34:46 +0100, "Nuszer" <nuszer@email.dk> wrote:

>du kan ikke unlocke orange og tdc og telia med imei unlock mere de har
>skiftet software prøv http://www.dkunlock.dk og find en unlocker i dit
>område

Ork, det kan sagtens lade sig gøre med kode, man skal bare vide
hvordan.

Inden der spørges: Nej, jeg fortæller ikke hvordan det foregår. Jeg
lever af at drive en virksomhed der tilbyder unlocking - beklager. Man
er velkommen til at henvende sig som kunde, så kan man købe den
rigtige kode.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500