omprogrammere asp til php ???
Fra : Thomas

Dato : 04-02-05 12:25

hejsa

jeg har en større site som muligvis skal programmeres om så den kommer til
at køre i Php/mysql istedet for asp.

jeg forventer at databasen burde være nem at flytte, men er det nemt at
omprogrammere alle asp siderne eller kan det bedre betale sig at starte
forfra.

og til sidst kan man om programmere således at brugeren ikke vil kunne mærke
at siderne har skiftet styresystem, altså kan alle asp funktioner også laves
i PHP

thomas

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-02-05 13:12

Thomas wrote on 04-02-2005 :
> [...]
>
> jeg forventer at databasen burde være nem at flytte, men er det nemt at
> omprogrammere alle asp siderne eller kan det bedre betale sig at starte

Jeg ville i langt de fleste tilfælde starte forfra. Det vil hurtigt
blive rodet at konvertere linie for linie.

> og til sidst kan man om programmere således at brugeren ikke vil kunne mærke
> at siderne har skiftet styresystem, altså kan alle asp funktioner også laves
> i PHP

Ja da, og mere til
Jeg kan ikke umiddelbart komme på noget, der ikke kan laves i php, men
godt i asp.

--
Benny

Fra : Kim Emax

Dato : 06-02-05 01:54

Benny Nissen wrote:

> Jeg kan ikke umiddelbart komme på noget, der ikke kan laves i php, men
> godt i asp.

Det er vist muligt at smide en header redirect midt i et script? Altså
selvom du har lavet output til skærmen. Det er noget, jeg har ladet mig
fortælle, men har ikke set det med egne øjne

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-02-05 03:19

On Sun, 06 Feb 2005 01:53:45 +0100, Kim Emax wrote:

> Det er vist muligt at smide en header redirect midt i et script? Altså
> selvom du har lavet output til skærmen. Det er noget, jeg har ladet mig
> fortælle, men har ikke set det med egne øjne
Det kan man da også i php
http://dk2.php.net/manual/en/ref.outcontrol.php

--
Hilsen/Regards