Hjælp til at blive selvstændig?
Fra : Rollike

Dato : 04-02-05 08:44

Hejsa!

Jeg har en drøm om at få min egen butik...

Men ærligt talt så er min økonomi af H til.

Er der et sted på nettet hvor man kan få hjælp til at få styr på
opsparing, økonomi, mål osv. så jeg en dag kan realisere min drøm?
Gerne et sted hvor jeg kan få hjælp til at sammensætte en
handlingsplan.

MVH Mette

ps.. Diverse MLM firmaer har ikke interesse!

Fra : Leonard

Dato : 04-02-05 10:39

rollike@gmail.com (Rollike) wrote:

> [...]
>opsparing, økonomi, mål osv. så jeg en dag kan realisere min drøm?
>Gerne et sted hvor jeg kan få hjælp til at sammensætte en

Det lyder som om at du har brug for en god bank, så hvis ikke du er
tilfreds med den du har i dag, så prøv at snakke med nogle andre
banker.
--
Leonard

Ting til salg:
http://leonard.dk/tilsalg

Fra : Jeroen

Dato : 04-02-05 10:50

Hej Mette

Prøv følgende links. Jeg er sikker på der findes noget af det du har brug
for:
http://www.startogvaekst.dk
http://www.reu.dk/
http://www.startfirma.dk/