Er jeg den "eneste"
Fra : KE Kofod

Dato : 04-02-05 02:11

Hej kære Venner.
Jeg har bla. en SE-P800 som jeg bruger meget !.
Jeg er hamrende glad for den.
Jeg ser ikke meget omtale omkring denne telefon ???.
Er der andre end mig der har en P800 og er glad for den ???.
Jeg mangler lidt negativ omtale af den, I er måske som jeg
meget glad for SE-P800 ???.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Søren Blom

Dato : 04-02-05 20:18

"KE Kofod" <knold-tot@balle-bredsten.dk> skrev
> [...]
> Er der andre end mig der har en P800 og er glad for den ???.
> Jeg mangler lidt negativ omtale af den, I er måske som jeg

nej du er ikke den eneste der bruger en P800, på www.p800.dk kan du finde
lides fæller. Har selv haft en som desværre døde efter et langt styrt
Telefonen var meget omtalt her i gruppen, da det var en ny telefon, hvilket
man ikke kan sige at den er længere.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 11-02-05 23:13

fr 04 feb 2005 02:11:28a satte KE Kofod sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> [...]
> Er der andre end mig der har en P800 og er glad for den ???.
> Jeg mangler lidt negativ omtale af den, I er måske som jeg

Ja jeg har lidt kritik til den. Jeg har den dog ikke selv. Een af mine
venners kollegaer havde een som gik i stykiker af sig selv. Den stod bare
og viste et kæmpe stort 8-tal på det meste af skærmen og kunne ellers
intet. Nuvel han kunne jo have fået en mandagsmodel men de kunne SLET
ikke reparere den og måtte bytte den til en ny. Det værste af det hele
var at der skete præcist det samme med den nye.

Jeg har intet mod p800 som sådan men altså...

Jeg har så lige siddet og testet en P910i her forleden dag og jeg kommer
selv fra en Qtek 2020 som jeg er kisteglad for. Egentligt synes jeg at
den er sød nok men jeg synes at skærmen skuffer fælt. Der er slet ikke
det drøn på som kunne være. Farverne var kedelige og utydelige i forhold
til min Qtek der er knivskarp selv i dårligt lys. Grafisk er den heller
ikke noget at råbe hurra for. Nærmest kedelig. Synes det er synd de ikke
har gjort mere ud af oplevelsen når det er sådan en dyr telefon
alligevel. Jeg vil ikke udelukke at jeg alligevel kunne finde på at købe
sådan een endag hvis jeg bliver ked af Qtekken hvilket ikke er særligt
sandsynligt lige nu.

Håber du kunne bruge det til noget.

Steven.