Vil gerne vide hvilke virksomheder som er ~
Fra : :-\)

Dato : 04-02-05 00:00

Jeg vil gerne have en liste med Top500-virksomheder (målt på antallet af
ansatte).

Hvor får jeg fat i sådan en liste billigst muligt!

Jeg kan selvfølgelig henvende mig til Kraks... men det er så rasende dyrt!
Er der en billige måde?

--
Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Neil Southwood

Dato : 04-02-05 00:59

In news:4202acf3$0$48683$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
<no@no.no> typed:
> Jeg vil gerne have en liste med Top500-virksomheder (målt på antallet
> af ansatte).

Det billigste er nok at gå på biblioteket og kigge i fx Ingeniørens årlige
særnumre om hvilke virksomheder der klarer sig bedst. Går ud fra det handler
om danske virksomheder.

--
Neil Southwood

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-05 01:38

"Neil Southwood" <neil.southwood@fjern.mail.dk> wrote in message
> [...]
årlige
> særnumre om hvilke virksomheder der klarer sig bedst. Går ud fra det

Ingeniøren laver en Top-200, hvis jeg husker rigtigt. Så er der kun 300
el. 800 der mangler

hilsen
Uffe

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-02-05 16:20

"" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor får jeg fat i sådan en liste billigst muligt!
>
> Jeg kan selvfølgelig henvende mig til Kraks... men det er så rasende dyrt!

En mulighed kunne være dit lokale iværksætterkontor ( kan ikke lige huske
hvad det hedder, måske Erhvervsforum )

De kan hjælpe dig med en liste. Kan ikke huske hvad den koster, men det er
noget med 1 - 2 kr. pr. virksomhed.

Efterfølgende kan du jo sælge den videre til andre til en lavere pris. Jeg
modtager gerne en frisk kopi til favørpris

Mvh
Michael

Fra : Ny Bruger

Dato : 05-02-05 17:34

> Efterfølgende kan du jo sælge den videre til andre til en lavere pris. Jeg
> modtager gerne en frisk kopi til favørpris

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad sådan en liste
kan bruges til - hvorfor den er så interessant at have?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-02-05 19:57

"Ny Bruger" <JL_46@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad sådan en liste
> kan bruges til - hvorfor den er så interessant at have?
Salg af emner som relaterer sig til en medarbejder, f.eks. kuglepenge,
papir, kantinevarer.............

Mange medarbejder = stort salg ( hvis virksomheden vil købe naturligvis )

Fra : BJ

Dato : 05-02-05 20:22

"Michael Rasmussen" <michaelrasmussenFJERNDETTE@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:ZF8Nd.474$pG5.223@news.get2net.dk...

KLIP

> Mange medarbejder = stort salg ( hvis virksomheden vil købe naturligvis )

Vælg samtlige af de største virksomheder, så er du stensikker på at samtlige
andre, der også vil sælge, har gjort det samme.

Det er så kedeligt at være den eneste sælger.

--
Bjørn J.