opsigelse af fastnet telefon
Fra : claus v

Dato : 03-02-05 19:02

hej gruppe

nu har vi besluttet at opsige vores fastnettelefon da alle i familien kun
har mobilos efterhånden
har skrevet til dlg hvor vi idag har vores fastnet abn har endnu ikke fået
svar
nogen der kan fortælle proceduren hvordan vi gør skal vi opsige ved dlg
eller tdc

tillægsspørgsmål

har idag internet via cybercity adsl kan vi stadig have det hvis vi ingen
fastnet tlf har

claus v

Fra : Søren Blom

Dato : 03-02-05 22:33

"claus v" <claus@cybercity.dk> skrev
> nogen der kan fortælle proceduren hvordan vi gør skal vi opsige ved dlg
> eller tdc

Prøv at kik i jeres abonnementsbetingelser

> har idag internet via cybercity adsl kan vi stadig have det hvis vi ingen
> fastnet tlf har

Det kan Cybercity svare dig på.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Anja Nielsen

Dato : 06-02-05 21:57

> har idag internet via cybercity adsl kan vi stadig have det hvis vi ingen
> fastnet tlf har

Det afhænger af, hvor i landet du bor. Cibercity er (mig bekendt) det eneste
selskab der pt. tilbyder adsl via rå kobber. Alle andre udbydere (med
undtagelse af dem, der leverer via antennesignal) leverer via telefonnettet,
hvorfor du er nødt til at have fastnettelefon, medmindre du har mulighed for
at få internet gennem en antenneforening. Derfor er du nødt til at ringe til
cybercity for at finde ud af, om der er kobber nok, der hvor du bor.
Mvh.
Anja