Vedr. Tab på debitorer i SummaSummarum.
Fra : Camilla

Dato : 02-02-05 22:27

Hej,

Hvordan bogfører man rent teknisk "Tab på debitorer" i SummaSummarum?

Tak på forhånd.

Fra : Erik Eriksen

Dato : 02-02-05 23:40

"Camilla" <camilla@medions.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvordan bogfører man rent teknisk "Tab på debitorer" i SummaSummarum?
>
> Tak på forhånd.

Som det var en indbetaling - dog istedet for debet kasse/bank debet en
driftskonto: Tab på debitorer

Lærte du ikke det i handelsskolen

vh
Erik

Fra : Camilla

Dato : 03-02-05 00:02

"Erik Eriksen" <erik@eriksen.dk> skrev i en meddelelse

> Som det var en indbetaling - dog istedet for debet kasse/bank debet en
> driftskonto: Tab på debitorer
Vil det så sige jeg skal oprette en konto først, og så herefter lave en
debet kasse som skal tilknyttes den konto? - under hvilken udgiftskategori
skal den oprettes?

> Lærte du ikke det i handelsskolen
Har ikke gået på handelskolen