DCC Admiral backup
Fra : René Østergård

Dato : 02-02-05 20:40

Hejsa

Kender ikke noget til regnskabsprogrammet, men jeg har brug for at tage en
fuld backup af programmet, og dets tilhørende bibloteker, således at jeg kan
køre videre med programmet på en anden server.

Der er vist noget med at der er nogle firma1 , 2 , 3 ... maper.

Hvad skal jeg kopiere?

Mvh Gizmox

Fra : aw

Dato : 05-02-05 19:59

Hvis du har selve programmet liggende på anden maskine skal består dine data
i følgende bibliotekerne, som du skal kopiere:
Firm0000 (og andre Firmxxxx, iøvrigt er Firm9999 det medfølgende
testregnskab)
Formular (dine udskrifter, hvis du har lavet tilretninger)
Sysdata

Hvis ikke du har programmet liggende, tvivler jeg på at du bare kan flytte
programmet fra en til en anden maskine.