golftest
Fra : Johny Alexandersen

Dato : 02-02-05 19:50

Hej Gruppe
Jeg ved ikke om det er her, men er der nogen der kender noget til en
golftest ?
Der står at man skal besvarre 36o spørgsmål, og det koster hvist ca. 100 kr
pr test
Den kan findes på følgende adresse, men jeg vil hellere høre om nogen, der
har taget denne test
www.golfmotivator.com

hej

Fra : Petersen_Michael

Dato : 02-02-05 20:08

In news:42011a97$0$30764$ba624c82@nntp06.dk.telia.net,
Johny Alexandersen <kim@panikken.dk> wrote:
> Hej Gruppe
> Jeg ved ikke om det er her, men

Men dyrker du golf erhvervsmæssigt, eller i din fritid?

Jeg forestiller mig at spørgsmålet er mere relevant i news:dk.fritid
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Leonard

Dato : 02-02-05 21:37

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk>
wrote:

>Jeg forestiller mig at spørgsmålet er mere relevant i news:dk.fritid

Tjah, spørgeren har skudt med spredehagl, spørgsmålet er fx også
stillet i dk.edb.internet.software.apache, egoister der hellere vil
spilde alle os andres tid ned selv at undersøge bare lidt, dem er der
nok af.
--
Leonard

Ting til salg:
http://leonard.dk/tilsalg

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 03-02-05 10:13

Leonard wrote:

> [...]
> stillet i dk.edb.internet.software.apache, egoister der hellere vil
> spilde alle os andres tid ned selv at undersøge bare lidt, dem er der

Ja, eller rettere sagt det ligner spam...

Adressen på websitet er:
Golfmotivator.com
Enebærparken 37, Vonsild
6000 kolding
Danmark

Adressen på panikken.dk er registeret på (if. DK-Hostmaster):
Navn: Frank Ahlstroem
Adresse: Enebaerparken 142
Postnr. & by: 6000 Kolding
Land: Danmark