Ekstra job, hvor findes det?
Fra : Lars

Dato : 02-02-05 18:26

Hej gruppe

Jeg har en 5-10 timer tilovers om ugen, som jeg godt kunne tænke mig at
bruge på et lille ekstra job, jobbet skal kunne klares hjemmefra, og det må
ikke være et tlf sælger job.

Jeg kan se at der findes et par firmaer der udbyder en service hvor der
skabes kontakt til virkesomheder der udbyder sådanne job, men det koster
abonnement, og man kan ikke rigtig få konkret info før man har betalt, så
det virker lidt skummelt. Men er der nogen der har andre forslag til hvor
og/eller hvordan jeg finder et ekstra job? Jeg er uddannet
Elektronikmekaniker, men det behøves jobbet dog ikke at relatere til.

MVH

Lars

Fra : Peter Risager

Dato : 02-02-05 19:06

> Jeg har en 5-10 timer tilovers om ugen, som jeg godt kunne tænke mig
> at bruge på et lille ekstra job, jobbet skal kunne klares hjemmefra,
> og det må ikke være et tlf sælger job.

De fleste af de jobs du nævner er inden for det der populært hedder MLM,
eller
multi-level-marketing. Tupperware er et _hæderligt_ eksempel på et MLM
firma.
Moderne firmaer virker for mig bare som en eller anden form for
pyramidespil, hvor
man med store løfter for godtroende folk til at købe chancen for at drive
forretning.

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-02-05 23:59

Lars skrev den 02-02-2005 18:25:
> [...]
> og/eller hvordan jeg finder et ekstra job? Jeg er uddannet
> Elektronikmekaniker, men det behøves jobbet dog ikke at relatere til.

Hvor i Danmark?

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Allan Soerensen

Dato : 04-02-05 12:45

"Lars" <_@_dk> skrev i en meddelelse

> Elektronikmekaniker, men det behøves jobbet dog ikke at relatere til.

Hvor i landet bor du?

Jeg har løbende behov for at få udført lidt elektronikmontage og rep.
Måske kunne vi finde ud af noget.

Min mail-adresse er valid. Det kan man vist ikke sige om din

Fra : Lars

Dato : 04-02-05 17:58

> Hvor i landet bor du?

Djursland, Rosenholm.

> Jeg har løbende behov for at få udført lidt elektronikmontage og rep.
> Måske kunne vi finde ud af noget.
>
> Min mail-adresse er valid. Det kan man vist ikke sige om din

Jeg sender dig en mail.

MVH

Lars