xammp og pdflib på windows
Fra : Mads Møllegaard

Dato : 02-02-05 09:32

Hejsa,

Jeg har installeret xampp og pdflib på min lokale pc og skal prøve at
generere pdf filer on the fly. MEN jeg har et problem når jeg starter min
webserver op, så kommer følgende fejlmeddelelse:

PHP Startup: pdf: Unable to initialize module
Module compiled with module API=20040412, debog=0, thread-safety=1
PHP compiled with module API=20041030, debog=0, thread-safety=1
These options need to match

Hvordan får jeg dem til det? Og hertil skal det lige nævnes at jeg ikke aner
noget som helst om opsætning af den slags.

På forhånd tak!

Mvh
Mads Møllegaard

Fra : Mads Møllegaard

Dato : 03-02-05 12:58

Nevermind, jeg fik en anden til at løse det for mig, så jeg ved ikke
hvordan, men nu virker det!