rep af nokia 9110
Fra : thomas

Dato : 01-02-05 17:30

Hej
jeg leder efter en som kan svare på nogle tekniske ting, omkring rep af
en nokia 9110

er der mon en ??

--
thomas

Fra :

Dato : 02-02-05 00:49

Halløj Thomas (at TDC Totalløsninger...) - er du interesseret i at købe en
9110'er i stedet? jeg har en liggende.

Fra : thomas

Dato : 02-02-05 07:12

JØ wrote:
> Halløj Thomas (at TDC Totalløsninger...) - er du interesseret i at købe en
> 9110'er i stedet? jeg har en liggende.
>
> JØ
>
> "thomas" <thomas@nomail.uk> skrev i en meddelelse

måske hvad skal den koste ?

Hr stofanet

--
thomas

Fra :

Dato : 04-02-05 20:51

Hej Thomas - næsten ingenting... send mig en mail på
jenf<snabel-a>person.dk.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-02-05 05:15

thomas wrote:
> Hej
> jeg leder efter en som kan svare på nogle tekniske ting, omkring rep
> af en nokia 9110

Ja det burde jeg kunne klare.

--
MVH.