MRTG
Fra : Zapster

Dato : 21-05-01 13:10

Hejsa

Ville lige høre om der er en der har MRTG kørende med en TDC Proaccess linje
med en speedstream router.

Får selv min 512/512 i næste uge og vil gerne have det hele klar når
teknikeren kommer.

I den forbindelse vil jeg høre om der er en der gar en færdig mrtg.conf fil
liggende til de speedstream routere der bliver leveret med... og til alle
dem der nærlæser efter fejl, så er der åben for det i routeren når jeg får
den leveret ;)

\Zapster

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 21-05-01 20:03

Min kører fint med de indstillinger, mrtg selv sniffede sig frem til

// Steffen

Fra : Zapster

Dato : 22-05-01 07:38

"Steffen Poulsen" <steffenpoulsen@[RemoveThis]usa.net> wrote in message
> Min kører fint med de indstillinger, mrtg selv sniffede sig frem til

> [...]

Ok... lyder godt. Tak for hjælpen =)

\Zapster