neglesvamp - hvordan får man det til at se~
Fra : Anders

Dato : 01-02-05 17:07

Skal på ferie om et par uger, og har haft neglesvamp på fødderne. Jeg har
taget medicin mv, men neglene gror så langsomt og pæne ser de ikke ud - er
der nogle profesionelle der kan får det til at se lidt pænene ud??

På forhånd tak,

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-02-05 19:10

"Anders" <a@a.aa> skrev i en meddelelse

> Skal på ferie om et par uger, og har haft neglesvamp på fødderne. Jeg har
> taget medicin mv, men neglene gror så langsomt og pæne ser de ikke ud - er
> der nogle profesionelle der kan får det til at se lidt pænene ud??

Vil tro, at du selv kan klare det - hvis neglene blot er
misfarvede/fortykkede?

Køb en neglefil (men ikke af metal) og slib neglene forsigtigt. Ikke for
voldsomt/meget.
En svagt lyserød neglelak (gennemsigtigt lyserød!!) kan dække over
misfarvninger.

Handler det om at neglene skal gro ud - at der ikke er ret meget negl - så
kan du også få det ordnet.

Kig engang her:
http://www.oestrogen.dk/show_page.asp?pageid=7426

og her: http://www.nailit.dk/