unlock af nokia 3200 via software
Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 01-02-05 14:35

Hejsa
er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med unlock software til en nokia
3200 "findes det" jeg har kabel og kan også få den i testmode men så ikke
mere.

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 01-02-05 14:37

øe der er blevet brugt forkert code 5 gange. og vil nu bare lige hjælpe
manden.

Fra : Anders

Dato : 01-02-05 15:07

Find en unlocker i nærheden af hvor du bor, og få vedkommende til at hjælpe
dig.
De 5 forsøg der normalt er, er blevet brugt

Den nærmeste unlocker kan findes på www.dkunlock.dk

/Anders

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 01-02-05 15:32

jeg vil SELV.

Fra : Anders

Dato : 01-02-05 17:17

Så må du til lommerne, og købe noget unlocksoftware, men hvis det kun er 1
telefon det drejer sig, så kan det ikke betale sig.

/Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 01-02-05 22:32

> [...]
> 3200 "findes det" jeg har kabel og kan også få den i testmode men så ikke

Den skal ikke i "test mode" for at unlocke.. den skal i "local mode" Da
dette ikke kan gøres med et alm datakabel skal du (hvis du VIL SELV) købe
udstyr på www.tele-way.dk eller den billigste løsning er at finde en
unlocker på www.dkunlock.dk da de allerede har købt det dyre udstyr!
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 01-02-05 22:40

Takker
Altså den kan kun låses om med en BOX eller hvad... jeg har et unlock kabel.

Fra : helloo.dk

Dato : 02-02-05 20:16

> Takker
> Altså den kan kun låses om med en BOX eller hvad... jeg har et unlock
> kabel.

Nemlig!!
hilsen Dan