Hvilken IP-telefoni udbyder....?
Fra : Ricky

Dato : 01-02-05 12:19

Opfylder mine to simple krav:

- Portering
- Mobil med a-nummer visning

Det eneste jeg har kunne finde er RedSpot, men de koster jo en
bondegård.(39kr/md // 135kr/oprettelse // 6mdr binding // portering:295kr)

Jeg skal også til at investere i en adapter. Jeg har øje på en Sipura
SPA-2100. Er dette ikke den "bedste" på markedet lige i øjeblikket?

Mvh
Ricky

Fra : JJ

Dato : 01-02-05 13:14

> [...]
>
> Jeg skal også til at investere i en adapter. Jeg har øje på en Sipura
> SPA-2100. Er dette ikke den "bedste" på markedet lige i øjeblikket?

Telefins priser er næsten de samme, men dog lidt billigere:
(20kr/md // 100kr/oprettelse // ingen binding // portering:300kr)

vh
jeppe

Fra : Ricky

Dato : 01-02-05 13:29

JJ wrote:

> Telefins priser er næsten de samme, men dog lidt billigere:
> (20kr/md // 100kr/oprettelse // ingen binding // portering:300kr)
>
> vh
> jeppe

Telefin opfylder desværre ikke mit krav om mobil med a-nummer visning!

https://www.telefin.dk/main/countryprices.asp

Fra : JJ

Dato : 01-02-05 15:39

> Telefin opfylder desværre ikke mit krav om mobil med a-nummer visning!
>
> https://www.telefin.dk/main/countryprices.asp

hvad er det præcist ? at du kan se nummeret hvis en mobil ringer til dig ?

Fra : Ricky

Dato : 01-02-05 17:53

JJ wrote:

> hvad er det præcist ? at du kan se nummeret hvis en mobil ringer til dig ?

Jep!

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 01-02-05 19:04

"Ricky" <sletrni@dettevricky.dk> skrev i en meddelelse

> Jep!

Mon ikke du mener at *andre* kan se at det er dig der ringer på mobilen ?
Det andet er en ganske normal vis-nummer funktion.

MVH Anders

Fra : Ricky

Dato : 01-02-05 19:39

Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.) wrote:
> "Ricky" <sletrni@dettevricky.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke du mener at *andre* kan se at det er dig der ringer på mobilen ?
> Det andet er en ganske normal vis-nummer funktion.
>
> MVH Anders

Ah! Er du 112% sikker på det Anders?

Det håber jeg :) For så er det jo bare mig, der har misforstået noget......

Fra : Søren Hansen

Dato : 01-02-05 20:34

Jeg har bestilt Redspot den 15/1 og ganske få min efter modtog jeg konto
info, så jeg kunne få x-lite op og køre.
Idag har jeg så fået boksen, og simsalabim hvor var det nemt og det virker
sku.

Kun rosende ord til Redspot, og så kan jeg ringe alt det jeg vil til 89 per
måned + mobil

Søren Hansen

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 02-02-05 08:38

Hej

Mobilminutter uden a-nummervisning betyder at den mobil du ringer TIL
ikke kan se hvem der ringer. Men nummervisning virker for dig, for alle
dem der ringer til dig, mobil/fastnet/udland der ikke har hemmeligt nummer.

mvh. Hans-Henrik Andresen

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 02-02-05 19:22

Hans-Henrik Andresen wrote:
> [...]
> dem der ringer til dig, mobil/fastnet/udland der ikke har hemmeligt nummer.

Vil det sige, at Telefin ikke har A-nummer præsentation når man ringer
op til en mobiltelefon?

Mvh Thomas
Musimi - har i hvert fald A-nummervisning på alle tænkelige måder :)