Mp3 på Nokia 6230?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 31-01-05 21:39

Hej

Jeg gemmer normalt mine Mp3er i 192 Kbs, men hvor langt kan man gå ned i
kvallitet på en 6230 så man alligevel ikke kan høre forskel, hvad bruger i?

Kan man få installeret andre Mp3 afspiller programmer end det der ligger i
telefonen, som ikke er for godt.

Og lige et tillægsspørgsmål. Fides der et Mp3 program som kan tage et helt
album som ligger som Mp3 i 192 kbs og lave den om til f.eks 128 kbs i en
køre?

Mvh Sid

Fra : Daniel Overby

Dato : 02-02-05 19:58

> Jeg gemmer normalt mine Mp3er i 192 Kbs, men hvor langt kan man gå ned i
> kvallitet på en 6230 så man alligevel ikke kan høre forskel, hvad bruger
> i?

Nu har jeg godt nok ikke en Nokia, men jeg har altid encodet ned til 96
kbps, da jeg ikke kan høre nogen forskel på det. Det har jeg gjort på min
K700i og mine tidligere MP3-afspillere. Det har aldrig generet mig. Men prøv
dig frem - vi har garanteret ikke samme hørelse endsige forventning til
kvaliteten.

> Og lige et tillægsspørgsmål. Fides der et Mp3 program som kan tage et helt
> album som ligger som Mp3 i 192 kbs og lave den om til f.eks 128 kbs i en
> køre?

Jeg bruger selv MusicMatch 10 til det formål. Der findes en personal/gratis
udgave.

- Daniel

Fra : sls\(2770\)

Dato : 02-02-05 23:06

"Daniel Overby" <mailFJERN@overbyhansenFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg godt nok ikke en Nokia, men jeg har altid encodet ned til 96

Takker for svaret.

Mvh Sid