Fysioterapi
Fra : Gitte S.

Dato : 31-01-05 21:18

Hej

Jeg har længe døjet med smerter i under- og overarm, og har nu fået
konstanteret at jeg er hypermobil, og derved og er meget hypermobil i
skuldre, hvilket gør, at jeg får smerter i armene.
Jeg er blevet henvist til begynde til fysioterapi. Nogen som kan anbefale en
her i Aalborg. Andre som har døjet med det samme, og kan/vil dele
erfaringer?

Mvh Gitte

Fra : Soren_M

Dato : 31-01-05 23:59

"Gitte S." <gitte_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en
> her i Aalborg. Andre som har døjet med det samme, og kan/vil dele

Hej Gitte,

Drik sammentrækkende the og spis sammentrækkende produkter.

prøv via helsekostbutikker.

Mvh.
Søren M

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-02-05 19:22

> Drik sammentrækkende the og spis sammentrækkende produkter.

Finder hun så en dygtig fysioterapeut?

Mvh Maria

Fra : G.B.

Dato : 01-02-05 18:13

"Gitte S." <gitte_@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> anbefale en her i Aalborg. Andre som har døjet med det samme, og
> kan/vil dele erfaringer?

Prøv en dygtig akupunktør - det vil sandsynligvis hjælpe hurtigt og
effektivt. På smerterne, ikke på hypermobiliteten.

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Gitte S.

Dato : 01-02-05 21:26

Har prøvet akupunktur i en måned uden resultater, så nu må jeg prøve
fysioterapi.

Tak for rådet.

Fra : Tina

Dato : 04-02-05 14:49

> [...]
> en
> her i Aalborg. Andre som har døjet med det samme, og kan/vil dele

Jeg døjer med det samme, men har så ikke de store gener ved det. Min læge
var bedøvende ligeglad, konstaterede det bare.

Tina