Info på Aopen S-370 board
Fra : Ukendt

Dato : 31-01-05 20:27

Hejsa

Nogen der kan hjælpe undertegnede lidt ?

Har suset rundt via google, men kan sgutte finde det jeg skal bruge !!

Søger info på et Aopen MX3ZA Micro-Atx board. Hvor stor Cpu kan kortet klare
? De facts jeg finder er lidt modsigende, bl.a. nævnes bus-speed til 100 MHz
flere steder, men har også test-reviews med 133 MHz ??!!

Nogen der kan opklare mysteriet

Mvh
Jan Rysz

Fra : Sune Storgaard

Dato : 31-01-05 21:47

Rysz (8900) wrote:

> [...]
> kortet klare ? De facts jeg finder er lidt modsigende, bl.a. nævnes
> bus-speed til 100 MHz flere steder, men har også test-reviews med 133

http://asia.aopen.com.tw/Products/mb/MX3ZA.htm

Uden at kende kortet vil jeg dog satse mine penge på 100Mhz, det er
ihvertfald det de opgiver det til.