Se de sidste bogførte poster i summa.
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 31-01-05 18:25

Hej NG.

Jeg bruger ikke summasummarum så meget, men det virker lidt
uoverskueligt for mig at finde fejl. Inden man bogfører kassekladen ser
det hele jo rimeligt overskueligt og letforståeligt ud. Men bagefter kan
man ikke få kassekladen tilbage, mig bekendt...

Eksempel: Jeg har ikke bogført noget i ca. 2 måneder og kan ikke rigtigt
huske de sidste poster ifb. moms-regnskab og lignende. Jeg håber ikke
jeg overser noget, men som sagt bruger jeg ikke programmet særligt meget
og har haft en omsætning lig 0 igennem den seneste tid pga. anden travlhed.

Hvad gør jeg lige for at tjekke om bilagsnumrene i min mappe passer med
bilagene som er bogført fra min sidste kasseklade? Skal jeg gå ind på
hver eneste konto og se hvad der er sket af aktiviter eller hvad? Jeg
kunne f.eks. godt tænke mig at se de sidste 3-4 måneders kasseklade igen

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-05 20:47

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> for mig at finde fejl. Inden man bogfører kassekladen ser det hele jo
> rimeligt overskueligt og letforståeligt ud. Men bagefter kan man ikke få

Rapporter / Alle bogførte kladdeposteringer - giver hele regnskabårets
posteringer.

mvh
Karsten
www.alsit.dk

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-02-05 14:46

Karsten Madsen wrote:

> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse
-snip-

> Rapporter / Alle bogførte kladdeposteringer - giver hele regnskabårets
> posteringer.
-snip-

Genialt! Mange tak... Der var straks bedre