Godt cms system?
Fra : Claus Vium

Dato : 31-01-05 18:03

Jeg leder efter et godt cms system. Lige nu bruger jeg mambo, men
jeg vil gerne have noget der kan integrere wordpress og
coppermine.

Nogen forslag?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 31-01-05 20:30

Claus Vium skrev:

> Jeg leder efter et godt cms system. Lige nu bruger jeg mambo, men
> jeg vil gerne have noget der kan integrere wordpress og
> coppermine.
>
> Nogen forslag?

HUH?? integrere wordpress! Det er egentlig et cms for sig selv, og
coppermine er da så stor en mundfuld at det nok er de færreste systemer
der integrerer det, men der er sikkert nogle der kan arbejde sammen med
det!
Desuden er mambo et ganske fint system, hvis du vil et skridt højere
op, så kig eventuelt på: www.ez.no Til nogle af de større systemer
findes der allerede gallerier som plugins (det skulle der også gøre til
mambo!)

Claus

Fra : Stig N. Færch

Dato : 01-02-05 20:11

> [...]
> op, så kig eventuelt på: www.ez.no Til nogle af de større systemer
> findes der allerede gallerier som plugins (det skulle der også gøre

Eller Typo3 (typo3.org / typo3.com).

Mvh Stig

Fra : Claus Vium

Dato : 01-02-05 20:42

Claus Jacobsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
> op, så kig eventuelt på: www.ez.no Til nogle af de større systemer
> findes der allerede gallerier som plugins (det skulle der også gøre til

Jeg ved godt mit spørgsmål er lidt langt ude, men jeg vil gerne bruge
wordpress og coppermine, eftersom at de er meget gode. Jeg er lidt i tvivl
om hvad jeg skal bruge.

I mambo kan jeg ikke rigtig finde ud af at skrive "artikler". Jeg synes at
det hele kun er nyheder man kan skrive.