Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
tjen penge
Fra : sliwa

Dato : 31-01-05 13:30

test denne side ud for at få penge og modtage sms på din tlf
http://www.smart-sms.dk/index.php?side=blimedlem&kilde=28306453

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-01-05 15:02

Den 31-01-05 13.30 skrev sliwa følgende:
> test denne side ud for at få penge og modtage sms på din tlf
> http://www.***.dk/index.php?side=blimedlem&kilde=28306453

Hmm, en mere. Ja, så er det klagetid. Klage sendt til projektet - der
ikke tillader spam - over denne og Karstens reklame.

Egentlig er det lidt synd, hvis de to gutter smides ud, for jeg tvivler
på, at projektet nogensinde giver penge. En udsmidning vil således blot
spare dem for en masse arbejde med at skaffe nye medlemmer. Men hva' så
slipper vi andre da for at se deres reklamer.

Hvis nogen orker at klage til TDC (Karsten) og get2net (sliwa), så hold
jer endelig ikke tilbage.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-02-05 14:03

"sliwa" <sliwa@tele2adsl.dk> wrote in message
> test denne side ud for at få penge og modtage sms på din tlf
> http://www.smart-sms.dk/index.php?side=blimedlem&kilde=28306453

Er dit nmobilnummer 28306453 ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-02-05 14:50

Den 01-02-05 14.02 skrev Christian B. Andresen følgende:

> Er dit nmobilnummer 28306453 ?

Ja, det er en af de smarte ting ved projektet. Man kan ringe og genere
spammerne!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-02-05 15:02

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Ja, det er en af de smarte ting ved projektet. Man kan ringe og genere
> spammerne!

Med mindre vedkomne har oprettet et mobiltidsabn. bare for at få de penge
?!?!

--
mvh/rg. Christian