P-piller
Fra : Marianne Kjær Munk

Dato : 31-01-05 12:48

Jeg er en pige på 25 der efter amning gerne vil genoptage mine p- piller.
Jeg har fået dem og jeg kom så til at læse på indlægsedlen. Der står at man
ikke må tage dem når man har problemer med galdevejene. Jeg lider af
galdestens anfald og venter på at blive opereret.
Det der undre mig er at min læge udskriver en recept til mig når vedkommende
ved at jeg har problemer med mine galdeveje.

Hvad mener I.

Mvh Marianne

Fra : P. Frosch

Dato : 02-02-05 16:58

Marianne Kjær Munk <marianne@NOSPAMmmmunk.dk> skrev:
> [...]
>Det der undre mig er at min læge
>udskriver en recept til mig når vedkommende
>ved at jeg har problemer med mine galdeveje.

-- jeg syntes du skulle kontakte din læge,

Hilsen P. Frosch
Slet stavefejl i mail adr.

Fra : Tina

Dato : 04-02-05 14:39

rådfør dig med din læge inden du starter på dem. P.Pille rpåvirker kroppen
enormt jo.