Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Tjen penge på at modtage SMS???
Fra : Me

Dato : 31-01-05 07:40

http://www.2enhalvmin.dk/smartsms.html
Hmmm. Lyder for godt til at være sandt???

Fra : Peter Risager

Dato : 31-01-05 09:05

> http://www.2enhalvmin.dk/smartsms.html
> Hmmm. Lyder for godt til at være sandt???

Når noget lyder for godt til at være sandt, så er det for det meste også
sådan.

Politiken kørte en historie omkring Smartsms i sidste uge, måske kan du
finde den ved lidt googling?

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-01-05 13:05

Den 31-01-05 09.04 skrev Peter Risager følgende:

> Når noget lyder for godt til at være sandt, så er det for det meste også
> sådan.

Jeg har en lumsk mistanke om, at vedkommende slet ikke er i tvivl om
projektet - han/hun forsøger blot at skaffe medlemmer ved at reklamere
her i gruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Jonathan Stein

Dato : 31-01-05 14:41

Kim Ludvigsen wrote:

> Jeg har en lumsk mistanke om, at vedkommende slet ikke er i tvivl om
> projektet - han/hun forsøger blot at skaffe medlemmer ved at reklamere
> her i gruppen.

Din mistanke skyldes måske, at registranten af det domæne, der henvises
til, minder mistænkeligt meget om afsender-adressen i indlægget?

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-01-05 14:53

Den 31-01-05 14.41 skrev Jonathan Stein følgende:

> Din mistanke skyldes måske, at registranten af det domæne, der henvises
> til, minder mistænkeligt meget om afsender-adressen i indlægget?

Næh, jeg må indrømme, at jeg var i det dovne hjørne, så jeg tjekkede
ikke. Af samme grund gad jeg ikke sende en klage til TDC. Måske man
skulle tage sig sammen, så Karsten Christensen i Skive kan lære lidt om
hvordan man bruger nyhedsgrupperne, og hvilke konsekvenser det kan få,
hvis man ikke overholder Netiketten.