Summa og abonnement
Fra : Anders Christensen

Dato : 30-01-05 22:00

Hejsa NG
Jeg synes ikke jeg kan finde en funktion til at udskrive de samme
fakturaer igen og igen, f.eks. hver måned.

Findes der en ting der kan gøre opmærksom på det eller udskrive bestemte
fakturaer hver måned eller noget i den stil?

Mvh Anders Christensen

Fra : Anders Christensen

Dato : 30-01-05 22:07

Anders Christensen wrote:

> [...]
>
> Findes der en ting der kan gøre opmærksom på det eller udskrive bestemte
> fakturaer hver måned eller noget i den stil?

Altså ikke de samme, men enslydende fakturaer..

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-05 00:32

Højreklik på fakturaen og vælg "kopier til ny" (Shift-Ctrl-N)

I Summa - nix, men brug Outlooks kalender, det gør jeg

> Altså ikke de samme, men enslydende fakturaer..

Klart, ellers ville du jo nok få et problem med bilagsnumre

mvh
Karsten Madsen
www.alsit.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 31-01-05 19:13

Karsten Madsen wrote:

> Højreklik på fakturaen og vælg "kopier til ny" (Shift-Ctrl-N)

Ja, det var også det eneste jeg fandt.

> I Summa - nix, men brug Outlooks kalender, det gør jeg

Æv, ville ellers have været praktisk med en funktion til det andet..
Mon man skulle sende Steen en mail og foreslå det? :)

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-05 20:49

> Æv, ville ellers have været praktisk med en funktion til det andet..
> Mon man skulle sende Steen en mail og foreslå det? :)

Nu må man jo ikke reklamere i denne gruppe, men ellers kendte jeg en som kan
lave et lille program som kunne gøre dette.....

mvh
Karsten Madsen

Fra : Anders Christensen

Dato : 31-01-05 21:02

Karsten Madsen wrote:

> Nu må man jo ikke reklamere i denne gruppe, men ellers kendte jeg en som kan
> lave et lille program som kunne gøre dette.....

Det tror jeg bliver for dyrt i forhold til den smule ekstra arbejde jeg
får med selv at holde styr på de faste fakturaer

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-02-05 14:47

Anders Christensen wrote:

> Karsten Madsen wrote:
-snip-

> Æv, ville ellers have været praktisk med en funktion til det andet..
> Mon man skulle sende Steen en mail og foreslå det? :)

Ja, gør da det... Jeg har selv skrevet en mail til ham for noget tid
siden og hvis det er noget seriøst du skriver, så besvarer han det også...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen