64 bit system, hvor billigt kan det gøres ~
Fra : Jakob

Dato : 30-01-05 18:39

Jeg er ved at sammensætte et barton 3200 system til min far, men
overvejer jo stadig et 64 bit system fordi jeg kan se at det yder bedre
i spil. Det ville nok skulle være en 3000+ processor, men er der nogen
af de helt billige bundkort til 64 bit processorer der er ok ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-01-05 19:13

Jakob wrote:

> bedre i spil. Det ville nok skulle være en 3000+ processor, men er

Hvad spiller din far?

- Look, this is Debian. They don't release things until you have to

Fra : Jakob

Dato : 30-01-05 19:24

> Hvad spiller din far?

Det er spil er som call of duty, de nye medal of honour, battlefield
vietnam. Ved godt at de vil funge fint på en barton, men i benchmarks
har jeg set op til 20% bedre ydelse på 64 bit systemet. Det er derfor
det overvejes.

For hvergang der kommer et nyt spil bliver kravende jo mere og mere
horible, specielt 3d shooters, og når nyt indkøbes skal der også være
overskud til kommende titler som battlefield2 etc.

Hygge

Jakob

Fra : LarsZK

Dato : 09-02-05 19:49

Jeg købte en Packard Bell pc i Fona. AMD 64 3400+, 2x512mb ram, 2x200Gb hdd,
tv og radiokort af god kvalitet m. fjernbetjening, fem forskellige kort
læsere til hukommelseskort fx fra digi. kam, 100mb/1Gb net, onboard lyd
inkl. trådløs mus og tastetur og det hele er pakket ind i et flot designer
kabinet. Det fik jeg presset ned i 7600kr. Det skal dog siges at
grafikkortet er et Ati Radeon 9550 der ikke lige er det vildeste. Jeg har
dog med OC fået den til at yde 50% ekstra.
Mvh
LarsZK

Fra : LarsZK

Dato : 09-02-05 19:50

Jeg glemte lige at det er med WinXP og Works med licens

Fra : Jakob

Dato : 10-02-05 00:17

In article <3WsOd.421$su7.163@news.get2net.dk>, lzk@tele2adsl.dk
says.../1Gb net, onboard lyd
> inkl. trådløs mus og tastetur og det hele er pakket ind i et flot designer
> kabinet. Det fik jeg presset ned i 7600kr.

Hej, jeg har nået at købe et system i mellemtiden. Det blev det samme
som dig, dog kun med 160 gb disk og 512 mb ram. Brænder og diskdrev
havde han i forvejen. Det er med et 6600 gt kort og kommer til at koste
omkring 5 k, det synes jeg sgu er billigt for et temmeligt potent
system.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : LarsZK