Bundkort erfaring
Fra : Thomas E'dge

Dato : 30-01-05 16:43

hej er der nogen der har nogen erfaringer med dette bndkort for jeg over at
købe det... faktisk er jeg rimlig sikker på at jeg vil købe den... men jeg
ville lige om der er nogen der kender til det eller mærket for den sags
skyld..

Fra : Jacob E.

Dato : 30-01-05 16:57

Thomas E'dge wrote:
> [...]
> over at købe det... faktisk er jeg rimlig sikker på at jeg vil købe
> den... men jeg ville lige om der er nogen der kender til det eller

Ja, det er skide godt...

Jacob

Fra : Olesen

Dato : 30-01-05 17:11

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvad vil du med et såkaldt 'anerkendt' mærke
hvis nogle af komponenterne "popper op" og lækker
vædske alligevel ?

Fra : Mads

Dato : 30-01-05 16:58

On Sun, 30 Jan 2005 16:42:58 +0100, "Thomas E'dge"
<jhljdsojfdkljsdfo,@jsdkljsadlk.dk> wrote:

> [...]
>ville lige om der er nogen der kender til det eller mærket for den sags

Det er ligesom om der mangler noget i dit indlæg.
Synes du ikke selv det ?

mvh Mads

Fra : Kim

Dato : 30-01-05 20:26

"Thomas E'dge" <jhljdsojfdkljsdfo,@jsdkljsadlk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at købe det... faktisk er jeg rimlig sikker på at jeg vil købe den... men
> jeg ville lige om der er nogen der kender til det eller mærket for den

Fantastisk godt kort, der får du meget får pengene. *LOL*

Hilsen Kim