skift div's efter access level (community)
Fra : Christoffer

Dato : 30-01-05 16:08

Hej!
Jeg er igang med en side hvori der indgår et community. TIl det skal der
selvfølgelig være nogle moderatorer.

Mit spørgsmål lyder på hvordan jeg udskifter min 'login' div i siden til de
ting som man har adgang til,
På min side er der 3 former for brugere. Webmaster(level 1),
moderatorer(level 2) og normale brugere (level 3). de skal jo have
forskellige rettigheder, og login-div'en skal efter login ændres til en
community-div med de forskellige rettigheder, hvordan gør jeg det??

mvh.
Christoffer

Fra : Christoffer

Dato : 30-01-05 17:12