Mappe struktur :/
Fra : Andreas Lindberg

Dato : 21-05-01 12:14

Er der nogen der har et lille script der kan fra hvor filen som skal køres
udskrive alle mappe/under mapper of filer, helt ud til der ik er flere

Få fx
-|Mappe1|
--|Mappe2|
---Fil.html
--Fil2.html
--fil3.html
-test.html
index.htm

Håber denne tegning er forståelig..

Fra : Andreas Lindberg

Dato : 21-05-01 12:44

"Andreas Lindberg" <webmaster@quak.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har et lille script der kan fra hvor filen som skal køres

Eller har en kommentar til hvordan det kunne laves

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-05-01 13:01

"Andreas Lindberg" <webmaster@quak.dk> wrote in message

> Eller har en kommentar til hvordan det kunne laves

Du skal bruge Scripting.FileSystemObject

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Andreas Lindberg

Dato : 21-05-01 12:54

"Peter Lykkegaard" <polonline@hot.mail.com> skrev i en meddelelse
> Du skal bruge Scripting.FileSystemObject

Så langt kom jeg også til men at få den til at loope igennem alle mapperne
og sådan er lige mit prb. :/

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-05-01 14:00

> Så langt kom jeg også til men at få den til at loope igennem alle mapperne
> og sådan er lige mit prb. :/

Kik på folders collection
For each objFolder in colFolders

Du skal også have gang i noget iterativt kald

Prøv at søge Google eler MSDN efter noget dokumentation på FSO

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Kim Jensen

Dato : 21-05-01 15:44

> Kik på folders collection
> For each objFolder in colFolders
> Du skal også have gang i noget iterativt kald

Øh, ville det ikke være mere naturligt at lave det med et rekursivt kald?

mvh
Kim Jensen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-05-01 16:24

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> wrote in message

> Øh, ville det ikke være mere naturligt at lave det med et rekursivt kald?

Jeg siger ingenting - bortset fra Dooh
Det var rekursivt jeg mente, men tænkte og skrev noget sludder

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-05-01 17:53

"Peter Lykkegaard" <polonline@hot.mail.com> wrote in message
> Du skal også have gang i noget iterativt kald

Jeg gætter på at Peter mener Rekursivt, så jeg strikkede lige dette sammen ,
altså det er ikke optimal kode så klager sendes til jakob@karlkoder.dk

<%
Function spacer(antal)
for i = 1 To antal
Response.Write("-")
next
End function

Set objFS = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set startmappe = objFS.GetFolder("c:\backup\")
Set objFC = startmappe.SubFolders
Level = 0
Function DoListMapper(Level, mappe)
Set objFC = mappe.Subfolders
For Each undermappe in objFC
Response.write(spacer(Level))
Response.write(right(undermappe, len(undermappe) - instrrev(undermappe,
"\"))
Response.write("<br>")
DoListMapper Level + 1, undermappe
Next
End function

DoListMapper 0,startmappe

Set objFS = Nothing
set objFC = Nothing
%>

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-05-01 17:55

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message
> Response.write(right(undermappe, len(undermappe) -
instrrev(undermappe,
> "\"))

Der sneg sig lige en fejl ind ovenstående linie skal være:

Response.write(right(undermappe, len(undermappe) - instrrev(undermappe,
"\")))

Fra : Andreas Lindberg

Dato : 22-05-01 12:09

> "Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message
[SNIP noget kode]

Det var lige sårn i den retning, så skal jeg bare ha stillet det pænt op, og
sårn

Jeg takker mange mange gange :)

MVH Andreas Lindberg

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 21-05-01 17:17

"Andreas Lindberg" <webmaster@quak.dk> wrote in <Nn7O6.140$Qj4.4149336089
@news.euroconnect.net>:

>Så langt kom jeg også til men at få den til at loope igennem alle mapperne
>og sådan er lige mit prb. :/

er det sådan noget som dette du efterspørger ?

http://stocholm.dk/asp/foldersandfiles.asp

--
I wrote to George W. Bush - you should do the same.
http://stocholm.dk/emailgeorgewbush.asp

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk