Billigkopiering
Fra : Ny Bruger

Dato : 30-01-05 14:09

Hej,

som infofolder til forældre i en forening har jeg i publisher lavet noget
tekst, der skal printes ud på papir på begge sider.

Der er ikke tale om en decideret tryksag eller noget, der skal være i god
kvalitet og logoet er ikke nødvendigvis i rød farve.

Vi har ingen kopimaskine i klubben.

Der skal bruges ca. 150 stk.

Hvor billigt vil i tro, at det vil kunne printes / kopieres?

Hvor vil det være "logisk" at henvende sig?

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 30-01-05 17:44

"Ny Bruger" <JL_46@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der skal bruges ca. 150 stk.
> Hvor billigt vil i tro, at det vil kunne printes / kopieres?
> Hvor vil det være "logisk" at henvende sig?

Prøv evt. om I kunne få en lokal virksomhed til at sponsere det - det kan
være der er en Vesterkopi eller lign. i området, så kunne de få deres logo
på jeres folder. Måske en af medlemmerne i foreningen har egen virksomhed
eller arbejder i en der kunne være interesseret?

Ellers gå til et kopicenter. 150 stk. i s/h burde ikke koste ret meget
(såfremt vi taler 4-sidet A4 eller A5).

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-05 23:07

Et område ville være naturligt hvis du skal gøre dig forhåbninger om at
nogen kan hjælpe dig, men alt andet lige så er www.rotation-media.dk i
Aalborg en god løsning - de kan modtage de fleste formater på mail og sender
meget hurtigt med posten - jeg har brugt dem ret så ofte og syntes de
leverer en rigtig god kvalitet til en meget billig penge.

/PN

Fra : Ny Bruger

Dato : 02-02-05 02:01

<pni> skrev i en meddelelse
> [...]
> sender meget hurtigt med posten - jeg har brugt dem ret så ofte og syntes
> de leverer en rigtig god kvalitet til en meget billig penge.

Det er området omrking Horsens (Vejle - Århus)

Tak for svarene i øvrigt