USB connectors
Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 30-01-05 14:08

Hejsa

Jeg har lige arvet en computer fra min søn, det er et
K7SEM ver 1.01e bundkort der er i maskinen.

På bundkortet er der to usb connector som jeg
gerne vil bruge da der er 2 usb porte på fronten af kabinettet, men
der er ikke nogen beskrivelse af benforbindelserne i disse to
connector i manualen.

Skulle der være nogen her der kan hjælpe ville det være dejligt
connectorene se sådan ud.
ooooo
ooooo
1
mvh
Hans Otto

Fra : Leony

Dato : 31-01-05 07:26

"Hans Otto Nielsen" <oz2hns@pc.dk> skrev i en meddelelse

> På bundkortet er der to usb connector som jeg
> gerne vil bruge da der er 2 usb porte på fronten af kabinettet, men
> der er ikke nogen beskrivelse af benforbindelserne i disse to
> connector i manualen.

Du kan se benforbindelser til mit Asus A7M266-D her:
http://hjem.get2net.dk/legeplads/Clipboard.png
Dit boards burde have dem på samme måde.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/