Tabt signal til N3210 ?
Fra : Christensen

Dato : 30-01-05 13:49

Hej NG

Så er signalet (altså dækningen) lige pludeselig forsvundet på fruens Nokia
3210?! Både her i Lyngby og da hun havde den med i Virum var der intet
signal. Derfor må det vel næsten være telefonen det er galt med?

Hvad dælen er der _så_ galt?

Min egen med CBB (Sonofon) er upåvirket af situationen

/ f christensen

Fra : Christensen

Dato : 30-01-05 14:01

ups - det er en 3310....hvis det betyder noget

/ f christensen

Fra : Anders

Dato : 30-01-05 14:35

Et tjek ville ikke være af vejen. Der kunne måske være en løs/dårlig
forbindelse.

Ellers så, må du forære fruen en ny, de koster næsten ingenting.

/Anders

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 30-01-05 16:24

> Hvad dælen er der _så_ galt?

Har du prøvet at smide dit SIM-kort i hendes telefon? Det kan jo også være
SIM-kortet problemet er hos (defekt, blokeret fra operatørens side osv.).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : hubbihub

Dato : 30-01-05 21:02

Eller se om den kan roame

(set den på manuelt søgning af netwærk) hvis den intet finder - så død
telefon - hvis den finder andre udbydere
så er det fruens leverandør der har et problem

Eivind

Fra : Anders

Dato : 30-01-05 21:13

Hvad nu hvis garantien er udløbet, så skal der betales for en ny.

/Anders