ChainTech spørgsmål ?
Fra : Kim

Dato : 30-01-05 13:47

Der står på æsken:

Chaintech MPM800
Via PM800 + VT8235
Motherboard SUMMIT series
Intel P4 Socket 478, ATX
800Mhz FSB, DDR400, AGP 8X
LAN, ATA - 133, 5,1CH Audio
USB2.0

Der sidder en ægte Intel P4 cpu 2,8 Ghz
og 1 klods 512 Mb pc2700 DDR ram i.

Mit problem, som også beskrevet i min forrige
tråd ( Temperatur ? Fra Kim ) er om det
overhovedet er mulig at overvåge temperaturen
på cpu'en, hastighed på blæser på dette board ?

Hvis det er muligt hvordan kunne jeg så få det gjort ?

Eller er det fuldstændigt ligemeget ?

Hvad gør I andre der har dette board ?

På forhånd tak.

Mvh Kim

Fra : Allan / Kolding

Dato : 30-01-05 14:06

Efter jeg har studeret deres andre bundkort lidt
tror jeg ikke de har valgt at have det med.

I maualen står der intet om det, og der er ikke
billeder fra bios m.v om det ved nogen af de bundkort jeg har kigget på
fra ChainTech.

Dog fandt jeg på et andet bundkort ( 9PJL2 ) at man kunne
enabled shutdown Temperature i PC Health ( inde i bios af mærket Phoenix ).
Om denne funktion også er på dit bundkort ved jeg ikke.
Og om det så kommer frem ved jeg ikke. ( tror det ikke. )
Det virker ikke til at ChainTech går meget op i temperature.

Kan faktisk ikke finde noget om det i de manualer jeg har kigget på,
og det er der en del i dag må jeg da indrømme.
Hvis de ikke har valgt det i Bios er der nok ej heller censor på bundkortet.
Og så får du dem aldrig frem.

Allan / Kolding

KLIP