Transportløsning
Fra : Dave Fort Thompsen

Dato : 29-01-05 19:44

Jeg håber nogen kan hjælpe med en transportopgave.
Jeg har en del gods vi fragter rundt i Europa i forbindelse med nogle
shows.
Når tingene ikke bruges står de opmaganiseret på lagerhotel.
Transportkasserne falder nu fra hinanden og jeg må gøre noget.
Jeg kunne tænke mig en løsning i stil med postens Postkcontainere - altså
gitterbure på hjul.Er der nogen der ved hvor man køber dem og/eller hver
der laver noget sådant. Andre forslag modtages gerne (Europaller på hjul
etc)

Hilsen Dave

Fra : Hans Hansen

Dato : 30-01-05 00:36

"Dave Fort Thompsen" <dft@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gitterbure på hjul.Er der nogen der ved hvor man køber dem og/eller hver
> der laver noget sådant. Andre forslag modtages gerne (Europaller på hjul

Igen søg selv via Google og du får omgående svar

http://www2.dba.dk/asp/soegning/soegning.asp?RubrikId=28300

Fra : Peder Pedersen

Dato : 30-01-05 09:03

-

> Igen søg selv via Google og du får omgående svar
>
> http://www2.dba.dk/asp/soegning/soegning.asp?RubrikId=28300

Kære Hansen,
Tak for dit indlæg.
Jeg har nu forsøgt mig med en Google søgning og din henvisning til DBA
havde jeg faktisk også forsøgt. DBA har paller og pallereoler, men ikke
lige den "Pakkebur"-løsning jeg var på udkig efter.
Jeg vil blive meget glad om nogen kunne hjælpe mig lidt videre.

PFT

Dave

Fra : KHJ

Dato : 30-01-05 12:38

Peder Pedersen wrote:
> [...]
> ikke lige den "Pakkebur"-løsning jeg var på udkig efter.
> Jeg vil blive meget glad om nogen kunne hjælpe mig lidt videre.

Du kan købe faste fin'ervægge til EU-paller.
KHJ

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 30-01-05 13:18

"Dave Fort Thompsen" <dft@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> gitterbure på hjul.Er der nogen der ved hvor man køber dem og/eller hver
> der laver noget sådant. Andre forslag modtages gerne (Europaller på hjul

Prøv at undersøge denne virksomhed - de har lidt af hvert i den retning du
søger:
http://www.gartek.dk/shop/enter.html

/Flemming U

Fra : Dave Fort Thompsen

Dato : 31-01-05 09:58

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> wrote in

> Prøv at undersøge denne virksomhed - de har lidt af hvert i den
> retning du søger:
> http://www.gartek.dk/shop/enter.html
>
> /Flemming U

Tak for input - det var yderst brugbart.

Hilsen Dave