beocom 6000
Fra : henrik jensen

Dato : 29-01-05 17:14

Hej,

jeg har lige fået mig et ekstra håndsæt, og vil gerne tilmelde det til min
gamle base. Nu er det bare sådan at jeg ikke kan huske PIN-koden!!
Hvad kan jeg gøre?

MVH

Henrik Jensen

Fra : Bjarne Just

Dato : 30-01-05 20:14

"henrik jensen" <henrik_jensen@mail.dkkk> wrote in message
> Hej,
>
> jeg har lige fået mig et ekstra håndsæt, og vil gerne tilmelde det til min
> gamle base. Nu er det bare sådan at jeg ikke kan huske PIN-koden!!
> Hvad kan jeg gøre?

Der er kun 2 muligheder: forsøge at gætte eller kontakte forhandleren.

Du kan ikke ændre pinkoden uden at kende den eksisterende, men du
kan selvfølgelig gætte. Men hvis koden er helt glemt, så er det nok det
nemmeste at tage kontakt til forhandleren (husk at medbringe basen til
forhandleren).

mvh,
Bjarne