IP: sipphone-ingen tale igemmen
Fra : ML

Dato : 28-01-05 19:02

Hej
Er der nogen af jer der ved hvorfor at der ingen tale kommer igemmen nor jeg
bruger Sipphone (IP)
Den ringer pænt op men når røret bliver taget i den anden ende dytter den
"optaget".

På forhånd tak.
Martin

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-01-05 22:22

Hej

"ML" <mlesler@hotmail.com> wrote:

> [...]
>bruger Sipphone (IP)
>Den ringer pænt op men når røret bliver taget i den anden ende dytter den

Umiddelbart ville jeg gætte på at det er et Codec problem, den skal være
samme Codec mulighed i 'begge ender' ellers vil du opleve ovenstående
problem.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !