Dropdown menu og rammer
Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-01-05 14:06

Hejsa

Jeg har en side der bruger rammer (ved godt det er noget lort) og har
en dropdown menu i toppen.
Jeg vil så høre om man kan få en dropdown menu der kan gå ned over
siden der ligger i rammen under, for det kan den jeg bruger ikke, den
forsvinder bare ind under . Det er ikke så prkatisk

Mvh
Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-05 16:10

Jesper Hansen <lismoes@(slettes)gmail.com> skrev:

>Jeg har en side der bruger rammer (ved godt det er noget lort) og har
>en dropdown menu i toppen.

Så lav det om

http://www.milonic.com/menu/frames/
--
Knud

Fra : Per Rasmussen

Dato : 28-01-05 16:15

Jesper Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> siden der ligger i rammen under, for det kan den jeg bruger ikke, den
> forsvinder bare ind under . Det er ikke så prkatisk

Hvis jeg ikke husker meget galt, så kan Coolmenus klare dit problem, du
finder den på http://www.dhtmlcentral.com/

Men hos http://www.milonic.com/ kan du finde en frame-baseret menu, kik
under DHTML menu

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 29-01-05 00:36

Per Rasmussen skrev:

> Hvis jeg ikke husker meget galt, så kan Coolmenus klare dit problem,
> [...]

Hele ideen med disse menuer der virker på tværs af rammer er faktisk
lidt heftige! den tjekker musepositionen i den ene ramme og hvis den er
indenfor et specielt område trigger den så en dropdown i den anden
ramme ud for det sted musen står!

Claus

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-01-05 00:39