Nokia 3410 og ugyldigt SIM kort
Fra : Dan Andersen

Dato : 28-01-05 10:42

Sidder her med ovenstående eksemplar af denne telefon. Problemet er blot, at
uanset hvilket kort jeg sætter i, skriver den. "Ugyldigt SIM kort" og det
desuagtet, at den med stor sandsynlighed ikke er SIM kort låst. Har forsøgt
at taste en unlock kode ind, som jeg fik og tlf. kvitterede med, at den var
ikke sim kort låst..
Hvad er der galt??

--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : Anders

Dato : 28-01-05 12:09

Det kan være at de simkort du bruger er af den gamle type, og af den årsag
ikke virker i telefonen.

/Anders

Fra : Dan Andersen

Dato : 28-01-05 19:35

Hvordan finder jeg ud af om det er af gammel type? Den siger detsamme med et
sprit nyt TELMORE kort.. Derfor min vildrede

Fra : Anders

Dato : 28-01-05 19:41

Den kan muligvis være operatør låst, og ikke simlåst...

Fra : Dan Andersen

Dato : 28-01-05 22:47

Operatør låst er den heller ikke - derfor er teksten på dispalyet meget
mærkeligt - eller uforklarligt.

Fra : Anders

Dato : 29-01-05 09:02

Kontakt en unlocker i nærheden af, hvor du bor.
Du kan finde den nærmeste på www.dkunlock.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 29-01-05 15:53

Hmmm... den ere jo íkke operatør låst eller er den? Via den kode jeg
generede, så skulle den ikke være op. låst..

Fra : Anders

Dato : 29-01-05 17:03

Den er muligvis operatør låst, og så skal forbi en unlocker.
De fleste tager en 50,- så det er overkommeligt for enhver.