Soltek SL-75FRN-L kan ikke tåle at miste s~
Fra : Jesper Sloth

Dato : 28-01-05 09:45

Hej

Jeg har 3 stk. af ovennævnte kort, som alle har en underlig fejl, de kan
ikke tåle at miste strømmen, så skal de resettes i bios for at starte igen.
Der er skiftet batteri til bios uden at det hjalp. De kører med forskelige
ver. af bios, og sidder i forskellige kabinetter, så det er ikke en
strømforsynings fejl eller bios fejl. Gode råd er dyre lige nu da de 2 af
maskinernen skal flyttes rundt, og der med mister evnen til at starte igen,
hver gang!

Mvh

Jesper

Fra : Ivan [7100]

Dato : 28-01-05 11:49

> [...]
> strømforsynings fejl eller bios fejl. Gode råd er dyre lige nu da de 2 af
> maskinernen skal flyttes rundt, og der med mister evnen til at starte

Og din bios-reset jumper sidder korrekt?

Fra : Jesper Sloth

Dato : 28-01-05 14:03

"Ivan [7100]" <spørg@igruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Og din bios-reset jumper sidder korrekt?

Ja, det skulle den meget gerne, jeg er jo også nødt til og flytte den
hvergang jeg skal resette bundkortet. Og det er noget de bare begyndte på
helt spontant uden nogen har pillet ved kortet, så jeg ved ikke rigtigt,
hvad der kan være galt.

Mvh

Jesper