OT: Webnet fra TDC
Fra : Tommy Fer

Dato : 27-01-05 21:00

Hej NG

Vores byggeri er ved at få monteret WEBNET fra TDC.. man kan købe en
Du vælge imellem 2 forskellige hastigheder - lav eller høj
Webnet Plus-abonnement
Lav (512 kbit/s) 79 kr. *
Høj (2 Mbit/s) 149 kr. *

De siger ar 2mbit vil svare til en 1 mbit sammenlagt.

Der står også at boligforeningen tilsammen kan havde et utal af forbindelser
op mod 100mbit..

Mit spg. er følgende, vil jeg være begrænset til 2mbit også i natteperioden?
Jeg mener hvor der ikke er ret meget belastning, så der vil være rigeligt
båndbredde tilovers. Derudover.. er det mon muligt at bestille 2 linier til
en adresse?

mvh Tommy Fer

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-01-05 22:45

Tommy Fer wrote:

> Vores byggeri er ved at få monteret WEBNET fra TDC.. man kan købe en

Hvorfor ikke være on-topic og flyt over i dk.edb.internet.udbydere ??

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 28-01-05 21:05

On 27 Jan 2005 21:45:28 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Hvorfor ikke være on-topic og flyt over i dk.edb.internet.udbydere ??
AV undskyld kære politibetjent

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-01-05 23:00

Mogens Jørgensen wrote:

> AV undskyld kære politibetjent

Hvornår lærer folk at opføre sig ordenligt og benytte de rigtige
grupper?

Det er ikke særligt svært, så der er _ingen_ undskyldning for at lade
være...