Win2K problemer.........
Fra : Leif

Dato : 21-05-01 12:34

Kan ikke få WIN2K til at forstå, at den bruge netkortet.
Netkortet, Realtek 8139 chip, er installeret og accepteret af WIN2K,
protokol, fil & udskriftsdeling er opsat og OK, men netværksfunktionen
til enten netværk eller kabelmodem - begge dele via en hub, kører ikke.

Jeg har pinget det hele med OK, undtaget for den ene DNS adresse.

Samme hardware virker fint, når jeg booter med ME. 2 forskellige HD
med hver sit OS.

Har jeg overset en eller anden rettighed? Logger ind som en bruger, der
har administrator-rettigheder.

Alle gode råd er velkomne.
På forhånd tak.
Leif

Fra : Leif

Dato : 23-05-01 16:29

Har lige set at TCP/IP protocollen ikke henviser til noget netkort?

Er det kun i Win ME / 98 der er sådan?