INPUT, backspace virker ikke
Fra : erik p vinther

Dato : 27-01-05 20:13

Hej,

Jeg har en konstruktion som nedenstående...

<form ...
Navn: <input size="35" maxlength="256" name="navn" >
<input type="submit" value="Tilmeld">
</form>

Når man indtaster noget i feltet om vil slette baglæns med
BACKSPACE så virker det ikke. Hvis jeg deriom vælger pil til
højre og DELETE så virker det.

Hordan kan det være?

vh
Erik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-01-05 20:45

erik p vinther wrote:

> Når man indtaster noget i feltet om vil slette baglæns med
> BACKSPACE så virker det ikke. Hvis jeg deriom vælger pil til
> højre og DELETE så virker det.
>
> Hordan kan det være?

Svært at sige. Må vi se siden? Post adressen her.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : erik p vinther

Dato : 27-01-05 21:41

hmmm... ikke muligt da den ikke er publiceret endnu (indgår i en
helt ny release af min hjemmeside).

vh
Erik

Fra : erik p vinther

Dato : 27-01-05 21:45

gerne ...
www.piilgaard.org/newletter.htm

Fra : Benny Nissen

Dato : 27-01-05 21:54

erik p vinther wrote on 27-01-2005 :
> gerne ...
> www.piilgaard.org/newletter.htm

Det virker fint her i både FF og IE.

--
Benny

Fra : Benny Nissen

Dato : 27-01-05 20:52

erik p vinther laid this down on his screen :

> Navn: <input size="35" maxlength="256" name="navn" >

Der er ingen type adgivet i det tag.

--
Benny

Fra : erik p vinther

Dato : 27-01-05 21:39

har tilføjet type="text", men det virker stadig ikke

Erik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-01-05 22:57

Benny Nissen skrev:

> Der er ingen type adgivet i det tag.

Det er ikke nødvendigt (men dog stadig en god ide).

Standardværdien for type er "text", og det er fuldt legalt at
undlade type-parameteren på input.

Se evt.
<http://www.w3.org/TR/html401/interact/forms.html#adef-type-INPUT>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : erik p vinther

Dato : 27-01-05 21:49

Når jeg har publiceret den virker den fint. Det er åbenbart en
fejl i FP/Preview funktionen.

tak

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-01-05 22:05

erik p vinther wrote:
> Når jeg har publiceret den virker den fint. Det er åbenbart en
> fejl i FP/Preview funktionen.

Frontpage er heller ikke en browser.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk