socket
Fra : Thomas E'dge

Dato : 27-01-05 18:07

hvordan finder jeg ud hvilket socket der er på mit bundkort???

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-01-05 18:09

Thomas E'dge wrote:

> hvordan finder jeg ud hvilket socket der er på mit bundkort???

Hvilket bundkort har du?

Fra : Thomas E'dge

Dato : 27-01-05 18:28

Fra : Brian Lund

Dato : 27-01-05 18:50

Du glemte at skrive noget thomas!

Anyway. når computeren booter skriver den hvilken CPU der er i, det giver et
godt fingerpeg om hvad du har!

Hvis du ved hvilket bundkort du har er du også 100% sikker på at finde ud af
hvilket socket CPU der er i...
En anden mulighed er at åbne kabinettet og se hvad der står på CPU soklen!

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-01-05 20:52

Brian Lund wrote:

> En anden mulighed er at åbne kabinettet og se hvad der står på CPU

En tredje mulighed er at installere 'Everest Home Edition' - det kan
fortælle det.

'Motherboard' -> 'CPUID' -> 'Platform-ID'

Fra : Thomas E'dge

Dato : 30-01-05 00:56

tak for det... jeg har fået det løst nu...

Fra : Ole Axelsen

Dato : 27-01-05 18:28

"Thomas E'dge" <jhljdsojfdkljsdfo,@jsdkljsadlk.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan finder jeg ud hvilket socket der er på mit bundkort???

Programmet "Aida 32" (det hedder vist noget andet i dag) kan fortælle det,
og en masse andet om din computer.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.